FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Nedenfor kan du finde svar på nogen af de spørgsmål, som vi oftest bliver stillet i forbindelse med ophold på vores hotel. Du kan blandt andet finde information om ind- og udtjekning samt åbningstider på alle vores faciliteter. 

Hvis du har yderligere spørgsmål kan du kontakte vores reception på enten telefon: +45 69170769 eller mail: info@billundairporthotel.dk.

Værelser

  • Check ind: Fra kl. 14.00
  • Check ud: Senest kl. 11.00
  • Der er mulighed for at tilkøbe sen check ud, når du booker dit værelse online.
  • Vi byder små hunde velkommen på forespørgsel mod et ekstra rengøringsgebyr.

  • Det er et røgfrit hotel. Der må derfor kun ryges på afmærkede udendørs arealer. Er du i tvivl, så spørg venligst værterne.
  • Der vil medføre et tillæg på kr. 3.000,- / 400 EUR for at ryge indenfor.
  • Ja, der er gratis Wi-Fi på hele hotellet.
  • Wi-Fi navnet er: “Guest” og du behøver ingen kode.
  • Ja, du har mulighed for at bestille en early check in, hvis du skal bruge værelset inden kl. 14.
  • Der er ikke køleskab på vores værelser. Medicin kan mod forespørgsel opbevares i receptionen.

    Dette er på gæstens eget ansvar.

Hotellet

  • Ja, det kan man sagtens.  Kontakt blot en vært og hør om der er plads.
  • Ja, det kan man. Vores bar der både serverer forfriskninger og lettere retter er åben for udefrakommende. 

Betaling

  • Vi accepterer Dankort, Visa, Mastercard og American Express. Bemærk, der tillægges et gebyr på nogle af kreditkort – dog aldrig Dankort.
  • Billund Airport Hotel forbeholder sig retten til at forhåndsgodkende dit kreditkort/debitkort inden din ankomst. Bestiller du et non refundable ophold, debiterer vi dit kreditkort ved bestilling.
  • Bruger du et debitkort til din bestilling, vil din bank reservere beløbet i 30 dage. Ønsker du efter opholdet at få frigivet pengene inden de 30 dage er gået, skal du kontakte hotellet direkte med dit reservationsnummer, så vil hotellet hjælpe med at frigive pengene. Billund Airport Hotel kan via DIBS give besked til din bank, om at frigive beløbet, men det er kun din bank, der kan slette reservationen af beløbet. Debitkort er Visa Electron, Maestro eller MasterCard Direct.
  • Det kommer an på, hvilket type ophold du har købt, og hvornår du annullerer det. 
  • Du kan læse om alle vores betalings- og annulleringsbetingelser her.

Transport

  • Ferierejsende henvises til langtidsparkering, som skal forudbestilles på www.bll.dk.

    Du kan parkere din bil på P1* ved Billund Lufthavn. Det koster DKK 139 i døgnet. Er der behov for parkering i lufthavnen i forbindelse med en længere ferierejse med udrejse fra Billund Lufthavn, skal der blot trækkes en billet ved indkørsel, som betales før udkørsel i automaterne i lufthavnen.

    * Er din bil højere end 2,60 m, skal du enten benytte P7 eller P8.

    OBS: Har du en BroBizz skal denne fjernes fra ruden, inden du kører ind på parkeringspladsen. Hvis ikke BroBizzen deaktiveres, risikerer du nemlig at betale for parkering af flere omgange. Det samme gælder, hvis din BroBizz er registreret på nummerpladen via pay by plate. Oplever du at have betalt for parkering både via BroBizz og via hotellet, bedes du kontakte Apcoa Parking for refundering.

  • Det er muligt at oplade elbiler i parkeringshuset ved Billund Lufthavn (der er 4 ladestandere til rådighed).
  • Find bustransport til Billund Lufthavn her. Har du brug for offentlig transport i hele Billund, så finder du her køreplaner

  • Hotellet ligger under 5 minutters gang fra lufthavnen.
    Der kører desuden en gratis shuttle bus på lufthavnens grund mellem lufthavnen, hotellet, og de forskellige parkeringspladser. Bussen stopper lige udenfor hovedindgangen ved både lufthavnen og hotellet og er indikeret med et gult flag. Ved stoppestedet finder du en knap, som du kan trykke på for at tilkalde shuttlebussen, der ankommer inden for få minutter.
    Det er gratis at køre med shuttlebussen, der starter 2 timer før dagens første afgang og den sidste bus kører 1 time efter dagens sidste planlagte ankomst. 

  • Vi kan nemt hjælpe dig med at arrangere taxi ind til de forskellige attraktioner i Billund. Der er også forskellige muligheder for offentlig transport, som du kan orientere dig om på rejseplanen.dk og vi hjælper altid gerne med at guide, når du er på hotellet.

Åbningstider

  • Mandag – søndag: 03.00 – 10.00 
  • Der serveres mad og drikke hele døgnet alle ugens dage.
  • Udover drikkevarer og snacks serverer vi også lækre og nemme retter i baren. Du kan eksempelvis bestille forskellige pizzaer, paninier, burgermenu og årstidens suppe.